Prekių katalogas

Prekių pristatymo ir atsiėmimo sąlygos

  • Užsakymai už daugiau nei 50 EUR pristatomi NEMOKAMAI.

    Atsiimti prekes galima visose UAB „Technika girioms ir parkams“ parduotuvėse NEMOKAMAI:

    Vilniuje, Verkių g. 32 (taip pat galima įvažiuoti iš Kalvarijų bei Treinio gatvių)
    Darbo laikas: I-V  08.00-18.00, VI  09.00-14.00 

    Lentvaryje, Kęstučio g.1D
    Darbo laikas: I-V  08.00-17.00, VI  09.00-14.00

    Molėtuose, Aplinkkelio g. 157 (šalia "didžiosios" Maximos)
    Darbo laikas: I-V  08.00-18.00, VI  09.00-14.00

     

    Gauti užsakytas prekes Jūsų pasirinktu adresu per VENIPAK kurjerį:

    VENIPAK kurjeriu prekės pristatomos darbo dienomis.

    Prekių pristatymo kaina:

    • 4.90 €, kai prekių krepšelio vertė iki 50 €;
    • 0.00 €, kai perkate už 50 € ir daugiau.

    Yra galimybė sumokėti kurjeriui grynaisiais (prašome turėti lygią, užsakyme ir sąskaitoje, nurodytą pinigų sumą) ir banko kortele pristatymo metu. Ši paslauga yra mokama.

    Maksimali suma atsiskaitant grynaisiais - iki 2000 Eur.

    Pristatant į Kuršių neriją, pridedamas papildomas 19,99 € pristatymo mokestis.

     

    Gauti užsakytas prekes į Omniva paštomatą:

    Pristatymo kaina, nepriklausomai nuo siuntos dydžio (S, M ar L):

    • 3.69 €, kai prekių krepšelio vertė iki 50 €;
    • 0.00 €, kai perkate už 50 € ir daugiau.

    Yra galimybė sumokėti paštomate banko kortele atsiimant prekes. Ši paslauga yra mokama. 

    Siuntinys paštomate saugomas 7 dienas. Siuntos pristatomos ir šeštadieniais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys). 

    Jei siunta netelpa į paštomatą, užsakymas bus pristatytas per VENIPAK kurjerių tarnybą.

     

    Prekių pristatymo laikas:

    Prekės pristatomos per 2-7 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo. Atkreipkite dėmesį, kad dėl padidėjusio užsakymų kiekio sezono metu siuntų išsiuntimas ir pristatymas gali užtrukti ilgiau nei įprastai. Dėkojame už kantrybę!

    Pirkėjams, kurie vienu užsakymu (viename krepšelyje) užsakinėja prekes, kurias turime sandėlyje ir prekes kurių neturime, rekomenduojame formuoti atskirus užsakymus - prekėms kurias turime sandėlyje ir prekėms kurių reikia laukti. Tuomet greičiau gausite turimas sandėlyje prekes, o dėl neturimų susisieks vadybininkas ir patikslins tiekimo terminus.


    Kurjeriui pristačius siuntą, atidžiai ją apžiūrėkite - įpakavimas turi būti nepažeistas. Jeigu pastebėjote, jog visgi Jums buvo pristatyta prekė, kurios pakuotė yra apgadinta, Jūs privalote siuntos nepriimti ir kurjerio pateiktame prekės priėmimo - perdavimo akte pažymėti, jog gavote pažeistą prekę. Apie kurjerio pristatytas pažeistas prekes prašome informuoti mus el. paštu [email protected] arba telefonu +370 688 56 562.